FEEDBACK

EEN KWESTIE VAN GEVEN EN NEMEN

 

Het geven en nemen van feedback lijkt vanzelfsprekend. Het is commentaar om een relatie, product, dienstverlening of een samenwerkingsverband te verbeteren…omdat het altijd beter kan, sneller, prettiger, mooier, efficiënter, meer…of juist een tikkie minder.

De wens om een  goede werksfeer de behouden, de angst onaardig gevonden te worden, de kans om kritiek terug te krijgen, de zoektocht naar de juiste woorden op het juiste moment…dit zijn aspecten die een hoge drempel kunnen vormen.   Zelfs een pluim, een compliment of een uiting van bewondering wordt soms liever niet uitgesproken.  “ Ik wil niet als een slijmjurk overkomen ! ”

 Het geven en nemen van feedback is verrijkend zolang de intentie er is om constructie te brengen. Er zijn diverse invalshoeken van waaruit  feedback kan worden gegeven op een manier die duidelijk, oprecht en constructief is. Als dit goed gebeurt…worden alle betrokkenen er beter van!

 

BAM! Feedback bestaat uit trainingen en sessies die een frisse wind over de werkvloer laten waaien. Ze brengen verbetering teweeg in de werksfeer, de werkzaamheden en verhogen het rendement van de interne en externe samenwerkingsverbanden.

 

FEEDBACK VOOR TEAMS

FEEDBACK ON THE JOB